Płace w firmie

» wyszukiwanie zaawansowane
Aby skorzystać
z pełnej wersji serwisu
Jeśli już jesteś naszym czytelnikiem zaloguj się

Eksperci odpowiadają Czytelnikom

Jak rozliczyć się z ZUS w miesiącu bez wypłacenia pensji

PYTANIE CZYTELNIKA:

W sierpniu 2013 roku z powodu niskiej sprzedaży w okresie wakacyjnym nie wypłacono pracownikom wynagrodzeń, które powinni otrzymać 30 sierpnia. Również wypłata za wrzesień była spóźniona i pracownicy otrzymali wynagrodzenia za sierpień i wrzesień dopiero 10 października. W międzyczasie sytuacja finansowa pracodawcy uległa poprawie i wynagrodzenie za październik zostało wypłacone w normalnym terminie. Zatem w sierpniu i we wrześniu pracownicy nie otrzymali żadnych przychodów, a w październiku uzyskali przychody za 3 miesiące.

Jeśli jesteś czytelnikiem poradnika „Płace w firmie”, wpisz swój login i hasło

Nie pamiętasz hasła?
Hasło i login pobierz na: www.PlacewFirmie.pl/przypomnij-haslo

Jeśli nie jesteś jeszcze czytelnikiem poradnika „Płace w firmie”,

kliknij i dowiedz się więcej o naszej publikacji! Sprawdź, jak możesz zamówić „Płace w firmie”.

Sprawdź, jak mieć dostęp do wszystkich artykułów na cały 2019 rok!
Copyright © Płace w firmie

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.