Płace w firmie

» wyszukiwanie zaawansowane
Aby skorzystać
z pełnej wersji serwisu
Jeśli już jesteś naszym czytelnikiem zaloguj się

Odprawy wylicza się jak ekwiwalent urlopowy

Zakład zatrudnia ponad 70 osób. Pracownik z końcem lipca br. odchodzi z pracy w ramach zwolnień indywidualnych, z przyczyn ekonomicznych. Zakład przechodzi reorganizację i ten pracownik po zakończeniu stosunku pracy przejdzie na emeryturę (spełnia warunki do jej nabycia i już złożył wniosek w ZUS). Czy pracownikowi należy wypłacić dwie odprawy – jedną emerytalną na podstawie Kodeksu pracy i drugą – związaną ze zwolnieniami grupowymi? Jeżeli tak, to jak je obliczyć? Pracownik pracował u nas 12 lat, jego aktualna pensja wynosi 4.000 zł, dodatek za staż pracy – 350 zł. Pracownik ma prawo do podstawowych kosztów uzysku oraz kwoty ulgi podatkowej.

Jeśli jesteś czytelnikiem poradnika „Płace w firmie”, wpisz swój login i hasło

Nie pamiętasz hasła?
Hasło i login pobierz na: www.PlacewFirmie.pl/przypomnij-haslo

Jeśli nie jesteś jeszcze czytelnikiem poradnika „Płace w firmie”,

kliknij i dowiedz się więcej o naszej publikacji! Sprawdź, jak możesz zamówić „Płace w firmie”.

Sprawdź, jak mieć dostęp do wszystkich artykułów na cały 2019 rok!
Copyright © Płace w firmie

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.