Czy zasady wynagradzania zarządu są zakładowym regulaminem
Zasady wynagradzania członków zarządu ustalone przez organ nadzorczy osoby prawnej nie mają charakteru aktu zakładowego prawa pracy takiego jak regulamin wynagradzania, ale – jeżeli zostały wydane przez właściwy organ – stanowią oświadczenie woli regulujące sprawy płacowe tychże członków zarządu, a wycofanie się z nich może nastąpić w trybie wypowiedzenia zmieniającego. Wyrok Sądu Najwyższego z 10 marca 2021 r. (sygn. II PSKP 15/21)
Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:
- Informacje o zmianach prawnych,
- Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
- Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
- Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
- Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
- 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Logowanie:
Słowa kluczowe:
zasady wynagradzaniaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 282 Październik, Listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej