Czy zasady wynagradzania zarządu są zakładowym regulaminem

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 15 października 2021
Zasady wynagradzania członków zarządu ustalone przez organ nadzorczy osoby prawnej nie mają charakteru aktu zakładowego prawa pracy takiego jak regulamin wynagradzania, ale – jeżeli zostały wydane przez właściwy organ – stanowią oświadczenie woli regulujące sprawy płacowe tychże członków zarządu, a wycofanie się z nich może nastąpić w trybie wypowiedzenia zmieniającego. Wyrok Sądu Najwyższego z 10 marca 2021 r. (sygn. II PSKP 15/21)

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.

To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:

  • Informacje o zmianach prawnych,
  • Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
  • Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
  • Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
  • 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Sprawdź ofertę »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca.
Słowa kluczowe:
zasady wynagradzania

Numer 282 Październik, Listopad 2024 r.

Numer 282 Październik, Listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej