Jak zapisać miejsce pracy w umowie o pracę
W umowie o pracę jako jeden z zapisów musimy wskazać miejsce pracy. Jak prawidłowo to zrobić? Czy można podać dwa miejsca pracy albo miejsce pracy jako obszar? Zapraszamy do obejrzenia materiału video poświęconemu określaniu miejsca pracy w umowie o pracę oraz planowanych zmian.
- Kiedy uzasadnione będzie podanie jednego miejsca pracy, a kiedy dwóch?
- Czy jeśli pracownik 18 dni spędza w jednym miejscu pracy, a 2 dni w miesiącu – w drugim, to podajemy jedno miejsce pracy czy dwa?
- Co w tym zakresie przewiduje nowelizacja Kodeksu pracy z 2022 roku?
Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:
- Informacje o zmianach prawnych,
- Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
- Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
- Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
- Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
- 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Logowanie:
Słowa kluczowe:
miejsce pracy w umowie o pracęPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 282 Październik, Listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej