Czym jest koncepcja 4C w marketingu mix?
Artykuł partnera
Marketing niejedno ma imię. Współczesny konsument codziennie jest celem wielu komunikatów promocyjnych – duży wybór produktów i usług wymusza na firmach rywalizację o jego uwagę i zainteresowanie, co z kolei przekłada się na stały rozwój narzędzi marketingowych. Coraz trudniej jest się jednak przebić przez „szum” reklamowy, dlatego koniecznością jest trzymanie ręki na pulsie nowych koncepcji i szukanie rozwiązań, które w Twoim przypadku mogłyby przynieść maksymalnie korzystne rezultaty. Spróbujmy więc wyjaśnić sobie co to jest marketing mix i na czym polega działająca w jego ramach koncepcja 4C.
Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:
- Informacje o zmianach prawnych,
- Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
- Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
- Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
- Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
- 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Logowanie:
Słowa kluczowe:
koncepcja 4C w marketingu mixPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 282 Październik, Listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej